Zwroty i reklamacje

Zwrot – czyli odstąpienie od umowy na odległość

Każdy konsument może dokonać zwrotu zakupionego produktu/ów do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Wystarczy nam to zgłosić i przesłać nam oświadczenie lub wypełniony formularz o odstąpieniu od umowy w wiadomości mailowej na adres info@odkrywcasmaku.pl.

Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, zamieszczonego poniżej.

Następnie należy spakować zwracane produkty wraz z uzupełnionym oświadczeniem bądź formularzem i nadać paczkę na poniższy adres:

  • Odkrywca Smaku Joanna Stankiewicz
  • ul. Nad Łyną 28
  • 10-687 Bartąg

Z DOPISKIEM: ZWROT TOWARU

Jeśli do zamówienia była wystawiona faktura VAT, prosimy o dodanie jej kserokopii do przesyłki.

Zwracana przesyłka powinna być starannie i należycie zapakowana i zabezpieczona.

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów spożycia/użytkowania.

Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

Po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz maila potwierdzającego. Zwrotu środków na konto dokonujemy do 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Więcej szczegółów dotyczących zwrotów znajdziesz w Regulaminie sklepu § 7 Odstąpienie od umowy

Pobierz formularz


Reklamacja – czyli zgłoszenie otrzymania wadliwego towaru

W celu zgłoszenia otrzymania wadliwego towaru, należy skontaktować się z nami w wiadomości mailowej na adres info@odkrywcasmaku.pl lub w formie pisemnej na adres naszej firmy.

Prosimy o dołączenie do wiadomości jak największej ilości szczegółów, opisu na temat reklamowego towaru oraz zdjęć wady, byśmy mogli jak najlepiej odnieść się i rozpatrzyć wnoszoną reklamację.

Odpowiedź w sprawie zgłaszanej reklamacji wysyłamy możliwie szybko, nie dłużej niż do 14 dni.

Zastrzegamy, iż wadą fizyczną produktu nie jest różnica w wymiarach, w wadze (do +/- 10%), bądź formie nieznacznie odbiegająca od fotografii oferowanych przez nas Produktów.

W celu odesłania reklamowanego towaru, należy przesłać nam formularz reklamacji. Można skorzystać z naszego formularza dostępnego poniżej. Należy go pobrać i wypełnić.

Następnie należy spakować reklamowany produkt wraz z uzupełnionym formularzem i nadać paczkę na poniższy adres:

  • Odkrywca Smaku Joanna Stankiewicz
  • ul. Nad Łyną 28
  • 10-687 Bartąg

Z DOPISKIEM: REKLAMACJA TOWARU

Jeśli do zamówienia była wystawiona faktura VAT, prosimy o dodanie jej do przesyłki.

Zwracana przesyłka powinna być starannie i należycie zapakowana i zabezpieczona.

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.

Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

Koszty odesłania towaru ponosi Klient.

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym produktem wysyłamy odpowiedź w sprawie reklamacji. W przypadku jej pozytywnego rozpatrzenia, zwrotu środków na konto dokonamy do 14 dni od dnia wydania decyzji.

Należy pamiętać, że reklamacja produktów spożywczych regulowana jest na mocy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i w związku z tym, na reklamację produktów spożywczych mamy znacznie krótszy czas ( w terminie 3 dni od otwarcia towaru paczkowanego oznakowanego terminem przydatności do spożycia lub datą minimalnej trwałości; w terminie 3 dni od dnia sprzedaży w przypadku towaru sprzedawanego luzem).

Więcej szczegółów dotyczących reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu § 6 Reklamacje.

Pobierz formularz